List It

Snodde en lista av Malin.

Namn: Sofie
Piercingar: Nej.
Tatueringar: Nej.
Längd: 168cm.
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: Ja.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, inte just nu.
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Klart.
Vilket shampoo använder du: Catwalk Tigi Bedhead.
Vilken parfym använder du: Dior Pure Poison (som jag fick av P när han kom hem av england, lyckligt lottad, oh ja), Kenzoo Amour.
Vad är du rädd för: När jag var liten var jag rårädd för åska. Nu vet jag inte riktigt. Att gå hem själv när det är mörkt gillar jag inte.
Gillar du att tvätta: Gillar och gillar, det behövs ju imellanåt.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Inte för höga.

SENASTE
Film du hyrde: Cup of love
Film du köpte: Factory Girl
Låten du lyssnade på: Teddybears Sthlm - Little stereo
Låten du hade på hjärnan: -
Låten du laddade ner: Jag laddar inte ner, jag youtube:ar.
Personen du ringde: Syrran.
TV program du tittade på: How I met your mother.
Personen du tänkte på: Syrran

FAVORIT
Mat: Potatisgratäng och lövbiff.
Låt: Alla jullåtar just nu.
Sak att göra: Mysa och party.
Sport: Ridning, simning.
Dryck: O'boy.
Kläder: DrDenim-jeans, HM-tisha och Zara-koftorna.
Film: Huset vid sjön, Babylonsjukan.
Bil: Fiestan.


SENASTE
Bok du läste: En om tre systrar i en sekt.
Personen du fick mail av: Elise uppdateringsmejl på resedagboken.
Personen du fick brev av: Telia?
Personen du fick sms av: Dajana.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Gåsamiddagen för ett par veckor sen.


ÖVRIGT
Är du seriös: Jag kan om jag vill, det är sant.
Vad är du allergisk mot: Inget särskilt så.
Var har du ont: I min armbåge.
Använder du hårspray: Ja.
Kan du stå på händer: Nej, men Ida kan(!).
Favorit serie: Grey's anatomy.
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: Ja. (Jag är klar med pluggandet, Patrik har precis varit hemma en sväng och myst och lagat mat till mig och allt är toppen faktiskt).
Var du glad igår: Absolut.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja. Efter att ha praktiserat tio veckor på USÖ är det svårt att svara nej på denna frågan.
Vad dansar du till: Nickelbacks Rockstar.
Stockholm är: shopping.
Göteborg är: stället där jag vill bo i framtiden.
Kan du sjunga: Allt går om man vill.
Mer värt än guld: svarar samma som Malin här, lycka.
Spaghetti eller makaroner: Det beror på vad man ska äta till.
Ett land jag helst vill besöka: Det finns så många. England möjligtvis, men även USA igen.
Ska bli skoj: Spanien under nyår.
Ska inte bli skoj: Att inte få vara nära Patrik i jul.
Sparar till: Resa, både till värmen och sedan en eventuell skidresa i februari med familjen karlsson.
Väntar på: Att ett paket på posten ska dyka upp, men det gör det aldrig..
Pålägg som gäller: Skinka, ost, leverpastej.
Dagens dryck: O'boy och festis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0