Merry Xmas

Julen rullade förbi snabbt, med barn som var lite skrajja för tomten och barn som sa "du är snäll, tomten.. får jag mer paket nu?". Kul har vi haft, och fina paket har vi fått. Just nu sitter jag i Jenny Hellström-tröjan från Patrik och finaste armbandet från samma kille. Märks det att jag saknar honom?.. Något enormt faktiskt.

Under juldagarna har vi blivit med TV också. Och skaffat ny skärm till datorn, skrivare etc etc etc. Känns som om jag kommer ha en hel massa med mig tillbaks till Örebrew faktiskt. Men kul är det, och fint kommer vi att få det.

Jag orkar inte räkna upp alla julklappar, men jag är mycket nöjd med allihop. Lyckan är total! Och bättre blir det, för iväg beger vi oss om bara nån dag. Spanien, hur efterlängtat är inte det? Hela familjen på semester ihop för första gången på nio år tror jag. I alla fall på lång-semester. Fantastiskt.

Och en liten sak till. Jag ska ha födelsedagsfest på något vänster när jag kommer tillbaks. Problemet är att få ihop det. Det kommer inte att bli alla samtidigt utan jag ska lite snyggt dela upp mina gäng, så att några kommer en helg och några andra en annan. Det är ju svårt att få in alla i lägenheten, med tanke på sittplatser och sådant. Så bara så ni vet, om det är några som får en inbjudan och andra inte, så är ni antagligen i det andra gänget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0