Organiserat

Jag har fixat och trixat igenom alla Patriks lådor, sen sorterat in både hans och mina papper och andra saker och ting så att de ligger sjukt organiserat. Problemet är att jag nu inte hittar ett skit. Hitills har jag slarvat bort en av Patriks böcker och de två sista frimärkena.. Typiskt.

Nåja. Sitter i sköna myskläder och springer fram och tillbaka och dukar plus rör i kalopsen (Ja, för tro det eller ej, jag har börjat laga riktig mat på äldre dar..). När Patrik jobbar kväll blir det sjukt sena middagar. Snacka om att vända på dygnet. Efter denna veckan är jag iaf klar med praktiken. Vemodigt att komma tillbaks till skolan, men skönt likaså. Tove kommer på fredag och hon har varit saknad som få!

Dags att röra i kalopsen igen! (1,5timme ska den sjuda. Jisses då!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0