Paket

Okej. Jag är helt galen när det gäller julklappar. That's it. Jag har skickat iväg åtskilliga tips till familjen (plus hintat Patrik var och varannan dag om "det här är fint, älskling, det önskar jag mig i julklapp"). Som ett exempel Hanky Panky-underkläder. Jag har t o m tipsat om var de finns att köpa. Och igår hittade jag dem på nätet också. Skickade direkt iväg ett mejl till hela tjocka familjen. Och hintade särskilt om att om man köper dem just där så får man en stjärnbox till på köpet! Tipsade även Patrik om detta. Jag är in love with stjärnboxar. Haha. I alla fall så väntar jag mig inte att få allt, absolut inte. Men det är bra att skicka långa önskelistor för då har man noll koll på vad som finns i paketeten sen. Dessutom fyller jag ju år tre veckor efter julafton.. Fab. Å andra sidan tror jag att jag kan glömma mulberry-väska, chanel-väska och mulberry-agenda. Jag tror inte att mina klappar blir SÅ dyra i år. Eller något annat år för den delen. Nåväl, jag blir glad ändå :)

Första minuset med att bli sambo: Jag kan inte snyfta till Idol och Bonde söker fru längre för Patrik tittar skeptiskt på mig och kallar mig tönt. Men va fan, det var faktiskt jävligt trist när den ena gay-killen åkte från bonden. Och när Kevin gick vidare till final, det var fint det. Då får man snyfta. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0