Shoes

Eller snarare "Boots". Jag fick tag på stövlarna idag! Galet nöjd är jag. Just nu luktar det impregnerinsspray i hela lägenheten, för dessa ska skyddas så mycket det bara går. Jag är makalöst kär.

Och en liten detalj till. Anledningen till att jag inte hänger på msn lika ofta som innan är för att det inte är installerat på den här datorn än. As you all know så har vi ju haft världens problem med våra datorer. Nu är iaf Patriks back in buisness och min står hemma i Skåne och bara väntar på att få användas. Så sakta men säkert återgår livet till det normala igen..

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får visa en bild på skorna!;)

Aha en vecka kvar av praktiken. Roligt att folk kommer tillbaka. Jo med mig är det bara bra! Hoppas det är bra med dig med! =)

2008-12-02 @ 09:19:56
URL: http://skanskaannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0