Krukhelvete



Okej, man ska inte svära. Men jag kan inte låta bli. Patrik har en blomma som har saknat ytterkruka. Dvs, den har bara haft en sådan där vit, ful plastkruka som man ska placera i en snygg, ordentlig kruka. I alla fall.. Jag har försökt trycka ner den i alla mina krukor, men utan att lyckas. Den är helt jäkla gigantisk. Därför köpte jag årets största kruka när jag var på stan idag och tänkte "Denna kanske är för liten ändå..".. Nepp. Det var den inte. Under natten har säkert blomjäkeln krympt, för nu verkar det som om krukan är helt enorm istället. Den har fullt med rum att växa i om man säger så. Det syns inte så tydligt på bilden, men i verkligheten ser det ganska.. annorlunda ut. Nåja. För övrigt börjar vi få ordning på vårt hem. Kan slänga upp lite bilder i nästa inlägg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0