Slutet på en epok



Igår vinkade jag hejdå till min lägenhet. Eller nja, jag sade upp mitt kontrakt åtminstone. Att det är två månaders uppsägningstid behöver vi ju inte tala om.. Jag och P var i lägenheten och plockade ur hela mitt badrum. Så allt är borta där. Nu är allt inplockat i Patriks badrum och jag har bestämt att vi har varsin del av badrumsskåpet. P har inte lika mycket som jag så jag inkräktar lite på hans del.. Nåja. Nu börjar det bli någorlunda ordning iallafall. Jackor, skor, kläder och badrumsprylar är här. Känns kanoners. Och vi har en lånedator, inte våra egna, därav bristen på bilder. Datorn är iaf lånad av Ps föräldrar. Det är guld värt, då jag verkligen behöver plugga i helgen. Big tim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0