11:43 Och vi är inte hungriga än!

Vi brukar skrika efter mat runt tio-tiden.. Men inte idag inte.. Weird.

Hur känner du dig just nu?
Trött i ryggen, motiverad inför att plugga, kär och galen, lycklig.
Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina vänner är fantastiskt roliga, jag kan inte välja en. Familjen och pojkvännen skrattar jag också övermycket åt. Jag har ett roligt liv med så många roliga människor runt om mig.
Gillar du att slåss? Låtsasslåss är kul, att slåss på riktigt är inte alls min stil. Det överlåter jag till andra.
Sparare eller slösare? Jag har koll på budgeten, men älskar att shoppa.
Din drömväska? En svart lagom stor Chanel, en mörklila YSL eller en svart eller beige Marc Jacobs..
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Tove som säger "Men det gör ingen skillnad och signifikansen blir ännu högre".
Ditt favorit svärord? "Fan".
Pålägg som gäller? Ost för tillfället. Leverpastej ibland.
Tatueringar, piercingar? Har haft en piercing i naveln och en under läppen men idag har jag ingenting.
Vad känner du för distansförhållande? Det fungerar inte om det inte är rätt. Been there, done that. Det är nog alltid jobbigt och saknaden är oändlig. Är det rätt så får man det att funka, hur jobbigt det än är. Funkar nog inte i all evighet, men åtminstone för ett litet kort slag.
Gillar du att vara själv? Ibland. Men jag gillar bättre att ha folk runt omkring mig.
Vad har du lärt dig från dina tidigare förhållanden? Det går inte att räkna upp här, men det finns x antal no-no's som jag numer har koll på.
Har du dejtat någon miljadär någon gång? Nej.
Vad tycker du om droger? Det förstör liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0