19:44 Happilidis

'

Första bilden jag tog med webbkameran på nya minipcn. Smidigt som tusan. Den dagen lyckades jag och P pricka in samma outfit, så jag fotade honom också när han kom hem från jobbet, men den bilden blev lite mörkare..


För övrigt tror jag att han älskar att vara en del av min blogg.. ;)

Idag har det trixats med c-uppsats till sena kvällen, sen hunnits med lite tvätt och städning. P har namnsdag idag så hans mamma var här med räkmackor! Har inte hunnit slänga i mig min ännu, ska ta det till filmen vi ska se lit senare. Imorn bär det av till Stockholm (igen, det tar aldrig slut det hära resandet). Men på kvällen är jag tillbaks i stan igen och då blir det party för första gången på länge, känns det som. Ska bli trevligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0