15:41 Good Bye

Jag avskyr verkligen att säga hejdå till folk. Hela veckan har bestått av ett enda långt hejdå. I tisdags kramade jag Adeviye hejdå och fick henne att lova att lägga upp bilder från Asyas bröllop på facebook, så att jag har lite koll :) I onsdags var det Gitte som jag fick krama hejdå, och äta ett par wienerbröd med. I torsdags var det Marianne och Marias tur. Och i fredags var det Line, som jag avslutade jobbet med tillsammans med två croissanter. Och så har jag förstått sagt hejdå till mina fd. sambos Tove och Stina.

Jobbigt har det varit, men också skönt. Vi kom nyss till Örebro med bilen fullt lastad. Nu är det dags att packa upp (och städa lite, min sambo har inte skött det helt korrekt direkt..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0