17:39 Örebro

Som de allra flesta vet så flyttar jag tillbaks till Örebro nästa vecka. På heltid. Det har varit ett sjukt svårt beslut, där jag ibland knappt själv vetat vad jag vill. Men efter många och långa tankar, och ett par tårar hit och dit, så har jag kommit fram till att jag mår bäst i Örebro, det är där jag vill vara. Köpenhamn var fint, men inget för mig.

Kollar på lite lägenheter i Örebro just nu. Något lite större än vår relativt stora etta. Vi hittar mycket fint vill jag lova. Oj oj oj. Man blir lite ha-galen.

Fyra dagar kvar på jobbet. Nedräkningen har infunnit sig. Imorn kommer Patrik och om vi hinner blir det fika med jobbtjejerna. Line drog ihop det, men sen kunde hon själv inte det datumet ;) Illa. Blir nog kul om vi hinner dit.

På fredag börjar flytten. Packningen börjar redan idag. Peuh!

Kommentarer
Postat av: Mallan

När du kommer måste vi ha stort välkommen-hem-fika! Och sluta ringa när jag står i duschen! :P Vilket nummer kan man ringa tillbaka till dig på?

2009-08-25 @ 22:13:32
URL: http://haggberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0