11:23 The year of 2009

Januari

Fest i korren med de finaste tjejerna

Februari

C-uppsatspluggande hos Tove med massa godis.


Skidåkande i Säfsen med P och hans familj

Mars

Syster och systerdotter på besök, men vill inte visa för många bilder på syskonbarnen i bloggen så det fick bli en bild på P som lägger pärlplatta med systerdottern.

April

Maskerad på Valborg i Göteborg hos Andreas och Fia.

Maj

Grekland

Juni

Goodbyeparty


Mitt rum i Köpenhamn

Juli

On top of the world.


Turridning med P och hans familj.

Augusti

Putte i Parken - bästa ever.

September

Welcomehomeparty. Ser ni inte hur lycklig jag är? Maniac.


Louise var också glad att jag var hemma igen. Lätt.


Paintball!

Oktober

Mimmi Pigg på den årliga Halloweenfesten i Tybblelokalen

November

Jag och Alexander


Besök hos Mary i Göteborg!

Och så föddes en ny liten familjemedlem, Elton. Försöker ha så få bilder som möjligt på syskonbarnen, därav ingen bild. Men vill ändå nämna det, eftersom det är det bästa som hände under 2009.

December

Firade julen i Skåne med världens bästa familj.
Drog med P ner och hade fina mellandagar ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0