17:08 Glädjeyra

Det blir inte så mycket bloggande nowadays, är lite fullt upp för tillfället.

I fredags försvann vi hem till paret Anna och John en sväng. Vi spelade Risk och jag insåg ganska snart att jag inte hade behövt ta med vinet i dålig-förlorar-syfte, för jag vann med hästlängder! Tack och bock och så var jag glad resten av kvällen. Å andra sidan var vinet himla gott också! Och så gick ju Calle vidare i Idol, direkt till den fantastiska finalen! Toppen! Lyckan var total.

Lördagen spenderade jag hemma, lite lagom bakfull efter allt vin. P kom hem efter att ha tittat på massa fotboll och så blev det film resten av kvällen. Jag laddade inför söndagen..

.. som innehöll lägenhetsvisningar! Det börjar kännas att det är på riktigt nu. Fina lägenheter var det, kära blev vi. Så håll nu tummarna för drömlägenheten!

I övrigt är det plugg-plugg-plugg. Och julklappsletande. 2 kvar - P och min käre bror.


Kommentarer
Postat av: Fia

Bli ni kvar i Örebro alltså? Har du fått jobb? :)

2009-12-09 @ 15:45:34
Postat av: Sofie

Det blir Uppsala härnäst! Fick jobb där så nu har vi faktiskt köpt lägenhet :)

2009-12-10 @ 15:45:15
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0