Happy 30th Birthday!



Metallic-ögonskugga för första gången. Ögonen skulle bli lätt sotade var min plan. Det syns bättre på nästa bild.


Lätt sotade var ordet. Och klänningen kommer från Tiger of Sweden.


Skor från HM. Jag måste ju visa vilka pjucks jag vinglade runt på igår.


Igår var vi på 30-årsfest. Kan man väl kalla vuxenpoäng, inte sant? Vi började hemma hos Ps kompis, där det var jag och ca 20-25 fotbollsnördar i manlig form. Sedan begav vi oss till 30-årsfesten, där det serverades tacobuffé och trevliga samtalsämnen. En mycket trevlig kväll som avslutades tidigt, då jag och P begav oss hem till hans föräldrar. Idag har vi sovit i princip hela dagen och fått både frukost och lunch servererad. Fantastiskt. Nu ska vi snart käka kräm här hemma, med krossade skorpor. Det är galet gott.

Är det någon som vill göra min forskningsmetodik?..

Kommentarer
Postat av: Lina

riktigt snygg klänning, för att inte tala om skorna ;) HETT!

2009-02-01 @ 20:56:26
URL: http://beautyofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0