Pojkvänsjeans

Just pojkvänsjeans är ju jätteinne just nu. Att dra på sig killens jeans, eller ett par löst sittande tjej-jeans som ser ut som killens, om man nu är singel eller har en kille som är way to lång. I alla fall.. Ps jeans passar inte mig, så det är rätt kört. Men varje morgon när jag går upp så tar jag klädesplagget som ligger närmst sängen, för jag orkar faktiskt inte göra något seriöst (typ leta upp kläder..) innan jag har ätit frukost. Dessvärre funkar detta inte lika bra sen vi flyttade ihop. Idag sitter jag t ex och äter frulle i Ps huvtröja, som är alldeles för stor för mig. Jag har vikt upp ärmarna iaf.. Såhär ser det ut varje morgon i vårt hem.

Dagens tips 1,
Se inte "The memory keeper's daughter".. Den var inte jättebra faktiskt. Den var mysig, och jag fällde nån tår, men that's it. Till och med Benjamin Button var bättre. Tmkd handlade om ett par som fick tvillingar, varav en hade downs syndrom. Då lämnade pappan bort barnet med down syndrom och sa till mamman att det hade gått bort. Riktigt hemskt.

Dagens tips 2,
Marcus Birro och Jonna får barn idag! Jag har följt hennes blogg ett tag och jag önskar dem all lycka. Jag har läst en bit tillbaka i bloggen och gråtit x antal tårar. Läs den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0