It was the year of 2008...

... jag sa att det inte skulle bli någon årskrönika. Men vem sa något om bildkrönika baserat på 2008? Vi tar det från början...

Januari

Födelsedagsfest med fantastiska vänner.


Och sen Jimmys födelsedagsfest, som slutade med Nisse och Viktor hemma hos mig. Bilden visar Nisse som läser ett av mina jobb i Julia.

Februari

Februari spenderade jag allt som oftast i denna klänningen, med ett leende på läpparna och min sidekick Sandra ständigt i närheten.

Mars

Mars förflöt på bra, i samma klänning som tidigare, med grabbarna grus och Malin!

April

Jag och Julia ville inte vara med på vimmelfoto på Kåren. Vi kramades hellre!

Maj

Erika kom och sa hej en helg i Örebro. Hon snodde mina kläder och fick skavsår här och var. Och så träffade hon Robban och freakade ur totalt.

Och jag.. ja, jag träffade mannen i mitt liv och blev störtkär (iofs ett år efter vårt första möte, men ändå) 

Juni

Kalle tog examen och begav sig ut på en långresa. Därför var det dags för ett rejält hejdå. Jag saknar Rataxes Soundsystem på Kåren.

Juli

Kristianstaddagarna. Jag, Danijela, Dajana och Alle. Kul var det!
Men det räcker faktiskt med en utekväll i Kristianstad per år..

Augusti

New York, New York, älskade New York.
Mitt första, men helt klart inte sista, besök i denna stad.
Inne på Century 21 fick jag tårar i ögonen.
Fantastiskt!

September

Back på Hagmarksgatan hos grabbarna grus.
Onykter och glad.

Oktober

Conventum var här nånstans. Jag och Lollo hittade ballonger!

November

Vår årliga Halloweenfest i Tybblelokalen!

December

Merry xmas, och vi firar med festis i högsta hugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0