Lovestory

P och jag blev ett par i juni. Vi blev sambos i januari. Och jag är lyckligare än nånsin. Ja, vi kör på snabba ryck nu i början. Bara för att det är så roligt och för att vi klickar så bra. Vi har klickat bra i sju månader snart och fan vad kul man kan ha! It's a fucking lovestory!

.. men det är inte bara en cha cha på rosa moln som gäller när man har hittat kärleken i sitt liv. Det finns svåra saker också, som nu till exempel. Det är dags att finna födelsedagspresenter till sambon som har allt! Eller ja, han önskar sig en snowboard. Men 1) jag har noll koll på snowboards och 2) min ekonomi finner sig inte i att jag köper en snowboard till min kärlek. Men efter ett par timmar av letande, med Spotify i bakgrunden, så har jag nog hittat något som min man ska gilla. Och nej, älskling, det är inte en hund, fast jag jättegärna hade viljat köpa en till oss, så du kan vara lugn!

För att spinna vidare på hundgrejjen så träffade jag och Julia världens finaste och goaste Torres på vår promenad. Ja, Sebbe var ju såklart också med, men han fick inte alls lika stor uppmärksamhet som Torres. För övrigt är Torres en liten pinchervalp på 15 månader. Och ja, jag är kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0