Navy Nails

Outfit för kvällen är bestämd, ni får se sen när jag är hel och ren och påklädd. Det blir i alla fall Tiger-klänningen. Jag kan dock inte riktigt bestämma mig för pjucks - High heels eller Low show (ballerina)?

Och så är det naglarna. Tove hade The Hills-naglar häromdagen, mörkblåa och fina. Men eftersom jag inte har något blått lack så funderar jag på om jag ska ha pastelligt polish eller om jag ska köra på mörka. Pastelliga färgerna är Magic (aprikos), Miami(baby-rosa) eller Mystic(ljust lila) i Mavala-serien. Jag har målat tumnageln i Magic än så länge. Men det blir nog Mystic.. tror jag.

Detta går helt klart in på minuslistan över att ha flyttat från korridoren. P är inte hemma, och skulle han varit det tror jag det finns saker han hade brytt sig mer om än vilket nagellack jag skulle ha. I korridoren däremot var det alltid någon hemma och nagellack hade helt klart näst högsta prioritet en lördagkväll (kläder låg högst i topp). Jag saknar mina fina tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0