Spotify

Jag är såld på spotify. Så på högsta volym spelar jag Pink på världens bästa Spotify medan jag sminkar mig. Plötsligt tystnar musiken! Mitt beroende kickar in och jag springer och sätter på musiken igen, och försöker ignorera kommentaren som ploppat upp om att "någon annan loggat in på samma konto på en annan dator". Ingoreringen funkade tills P ringer och säger "Stäng av mitt spotify". Gaah! Där försvann min partyfeeling. Jag får spela Pinks "So What" på repeat på youtube och springa till datorn en gång i minuten för att starta om. P's kommentar när jag klagade över att jag inte hade nån musik: "Men du har ju winamp".

Fuck Winamp, det är SÅ 2008.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du vet att du kan göra spelningslistor i Youtube också? Bra i såna där nödfall :)

2009-02-01 @ 18:21:54
URL: http://haggberg.blogspot.com
Postat av: malin

pimimim. puss på dig!

2009-02-01 @ 18:22:21
URL: http://vanligtvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0