10:20 Lycka



Min kamera är tillbaks igen, efter ett par månaders häng i Göteborg. Den trivdes ganska bra där hemma hos Fia&Sjöa, och det var nästintill omöjligt att få med den hem. P glömde den först, men Westman var snäll och plockade med den. Så nu är den i tryggt förvar här i Örebro igen. Bilden ovan är när vi var på gång till maskeraden i Göteborg. Jisses vad kul vi hade. Ghostbusters, Roy&Roger, Barbie&Ken(t) etc  - vilken parfest! Haha. Kul var det i alla fall. Nu ska jag klirra lite mat, packa upp & ner lite kläder och sen kommer P hem och käkar lunch innan det är dags för mig att åka tillbaks till Kph igen. I will miss my man, men jag kommer tillbaka redan om lite drygt en vecka:)

Hälsade för övrigt på Malin och Nova igår, och nu är det bestämt att jag och P också skaffar en ny familjemedlem så fort som möjligt. Nova var något av det sötaste jag nånsin sett, så yttepytteliten, busig och gullig. Det blev lite kakor och saft i korridoren innan jag begav mig hemåt igen. Mysigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0