18:43 First day of the week

Har jobbat på bra idag, riktigt skönt att jobba med Stina. Sen har det blivit lite matlagande och nu blir det lit surfande, lite bacardi breezer och skitsnack med Tove. Sen blir det lite mys med The Hills eller någon annan bra serie. Fan vad jag älskar att ha internet (om jag inte sagt det förr).

I helgen blir det back to Skåne och Degebergamarknad och lit Kristianstaddagarna och firande av födelsedagar. Amazing.

Och så är en Örebrohelg bokad om ca två veckor. Jag längtar sönder mig efter stan och folket i den redan :)


Kommentarer
Postat av: Lina

jag kommer nog hem den 18 juli är du i degeberga då den helgen?

2009-07-06 @ 19:11:10
URL: http://ilinasskor.blogg.se/
Postat av: Lina

japp ny blogg it is :D ok vad synd, men jag stannar i skåne ett tag så vi hinner nog ses ändå. jag kommer gärna över till kph :D nya lgh är toppen så nöjd är jag :D hihi hur går jobbet? <3

2009-07-06 @ 22:42:54
URL: http://ilinasskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0