20:59 Fix

Ringde min frisör idag och fixade en tid till PIP när jag kan bli klirrad i håret. Blir klockan tio på torsdag. Och jäklar vad jag kommer vara trött, direkt från efterfesten möjligtvis?

Eller ja, förfest/efterfest. Pratade lite med Anders idag och han sa att det inte finns sådana på festivaler för där festar man konstant. Jahaja, då vet jag det. Alltid lär man sig något nytt. För övrigt har jag försökt tjata på honom och Jocke att komma till PIP. Tycker de ska dra ihop ett gäng så vi kan festa lite ihop. Inte helt fel, inte helt fel. Tror jag lyckades övertala dem en del i alla fall.

Nu tittar jag på film och halvsover lite framför datorn.. Ska strax sussa sött. Är inte riktigt inne i gemet att gå upp 6.00.. Det är inte min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0