22:33 Weekend

I fredags tog jag flyget till Örebro. Sjukt spännande att åka med NextJet tyckte jag. Det var nämligen ett litet propellerplan. Och vi skulle åka igenom lite åskmoln. Är det bara jag som tycker att det är kul? Lite som berg-och-dal-bana, men jag tycker planet är roligare. Nåväl. Var hemma halv elva ungefär, och möttes upp av världens finaste sambo.

I lördags vaknade vi tidigt för att åka iväg och rida på islandshästar med Patriks familj. I fyra timmar satt vi på hästarna. Det blev både skritt, tölt och lite galopp (ofrivillig galopp för min del, då min häst egentligen bara skulle tölta vid det tillfället..). Men idag har jag träningsvärk som aldrig förr, och skavsår i händerna.

Kvällen spenderades hemma hos oss från början, sen blev det Stället. Riktigt kul för det var 90-talskväll! Massa sköna låtar. Dock lite för många 18-åringar med sönderblekt hår och trasiga kläder.. Jag gillar Björnstugan bättre, fr och med januari kommer jag in där lagligt (wuhu!).

Idag har jag åkt tåg i princip hela dagen och är nu galet trött. Nu blir det sömn. Imorn jobbar jag och Stina på samma ställe. Spännande värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0