Home

Hemma i Örebro igen! Kom sent igår, så kvällen spenderades mysandes i soffan. Idag firar jag och P 13 månader (ojojoj, tiden går fort), men han jobbar under dagen. Så jag roar mig själv med att städa, handla lite mat och ha det lugnt och skönt. Städa behövs, då den dära pojkvännen har festat onsdag och torsdag denna veckan. När flickvännen är borta dansar pojkvännen på baren? Eller hur var det nu igen?.. Nåväl. Ikväll firar vi de 13 månaderna med lasagne (vi är panka så det skriker om det) och världens godaste sallad.

Försöker desperat få tag på Mallan också, för att se hur, när och vart vi ska ses idag. Jag vill hem till korridoren och mysa med hennes nya familjemedlem, kissekatten Nova.

Nu ska jag återgå till att planera potentiella outfits inför PIP. Googlar festivaloutfit och känner att det verkligen kan bli fint detta. Mitt enda problem just nu är shoes. Skulle kunna slå P för att han "hindrade" mig från att köpa gladiatorsandaler med kommentaren "Ah, köp dem och sen kan du gå och leka med Asterix och Obelix". Va faan. Gladiatorsandaler är ju utmärkta festivalpjucks. Helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0