09:09 Examen



Jag vet inte om det syns, eller om ni vet vad det betyder, men det är ett fett jävla VG (dvs. högsta betyg) på C-uppsatsen. High five, Tove! Detta visste vi sedan innan, men det är alltid kul att se betyget i Ladok.

Nu ska jag iväg till skolan för examenslunch med klassen! Mysigt. Sista dagen i skolan.. Det känns så jävla konstigt. Jag vill inte sluta, jag vill ju vara kvar! Jag vill gå på Kåren på fredagkvällarna, fika/plugga i Biblioteket, käka bakad potatis med skagenröra i Forum.. Åh.. (handlar mitt liv bara om mat?).. Jag kommer sakna klassen, för jag vet att där finns en del som man aldrig kommer se igen.

Jag kommer sakna mina oklassiga-vänner också, men inte på samma sätt, eftersom med dem är det inte "hej-då", med dem är det "vi-ses-snart!".

Wobbler ikväll, favoritrestaurangen. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Mary

GRATTIS BABE!

Guuuud vad roligt med VG. Det var du jättevärd så som du har kämpat med det där. Tänk du är KLAR audionom, helt galet! Så stolt över dig! Vi kom hem från greece igår. Jag är så sjukt trött efter veckan..och så grymt jäkla nercharmad också. Du får mer details när vi ses. Hör av dig så fort du är i Skåne! Jag åker dit imorgon! MissU. PUSSS

2009-06-06 @ 19:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0