16:11 Vi-ses-snart-igen-fest


Ida, Sandra, Malin och Jag
Det blir bara värre med tiden..

Just en liten sådan ställde jag till med igår. Int så stor, men alldeles lagom. Och med alla favoritvännerna. Julia (& Sandy, som hängde på Åland kvällen till ära, men som var med i tankarna) hade klirrat examenspresent i form av boken Fashionista av Martina Bonnier. Lycka! Har suttit och bläddrat i den hela morgonen (tack tack tack, tjejer!!). Och så har jag spanat på bilderna från igår och insett att jag har så fantastiska vänner. Helt underbara. Tack alla för en kanonfin kväll!

Nu blir det soffan med en tv-spelande sambo, och sen hämta lite målarfärg hemma hos Stina, lite packning och sen en myskväll med film och fantastisk middag. I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0