20:21 Kph

Snott datorn hemma i Skåne. Spenderar lite tid här, eftersom första dagen på Kph-jobbet är förflyttat tills fredag. Då är det intro och grejjer. Sen blir det Skåne en sväng igen, innan vi kör igång med rejäla arbetsveckor på måndag. Och på tisdag kommer P! Längtar efter att få visa får fantastiska lägenhet!

På torsdag har vi varit tillsammans ett år. Ett helt jäkla år! Och såhär lycklig som jag är nu är helt ofattbart. Jag har världens bästa sambo.

Nåja. Lägenheten i Köpenhamn är numer tiptop! Jag har sovit gott där kan jag meddela. Och nu har vi en fin familjekalender också som vi ska hänga på väggen, så nu kan ni börja boka in när ni vill komma ner och hälsa på.

Imorn blir det Köpenhamn igen och lite häng med tjejerna på kvällen. Härligt att bo ihop. Saknar dock P oändligt och kikar redan på ny, stor lägenhet till oss i södra Sverige..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0