10:57 Vinnare

Kolla in det här! Hipp som happ så vann man ett bokpaket i Ebba von Sydows blogg. För bara några månader sedan trillade tre Dermalogica produkter hem från samma blogg. Tänk vad man kan vinna! Tävlingen denna gången gick ut på att hitta på en titel till boken om sitt liv. Min skulle heta som bloggen - Att leva lyxliv på CSN. Ebbas länk gjorde att jag fick 96 läsare på en dag! Nämeeen. Och tack till Lina, som kommenterade ett "grattis till boken". Jag förstod ingenting!

Ebbas kommentar "Det blev boktitlar som lockar till läsning". Nämeeen.. kanske dags att skriva en bok för min del då? Mycket spännande har ju faktiskt hänt under dessa 2-3åren som jag pluggat.

Dagen bjuder på städning och packning. Vi ska köra storstädning av lägenheten, och ärligt talat är det mycket roligare när man är två. Och mycket roligare än korridorsstädning (trots att jag saknar mitt favoritgäng).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0