15:38 YES

Inte diskmedlet. Utan "Yes" som i "JA!" för att vårt statistikprogram har börjat fungera! Förhoppningsvis ska demon fungera felfritt i 30 dagar nu. Håll tummarna.

I fredags begav vi oss till Karlskoga och efter det har vi bara frossat i onyttigheter, som pizza, McDonalds etc. Fantastiskt. Och varför sluta när man är på topp? Ikväll blir det myskväll med ett par filmer, och planen är att handla hem massa godis till det. Igår firade vi Sandras födelsedag, och det var riktigt trevligt. Blev Statt sen innan vi trillade hemåt. Imorse var jag rejält seg, till Ps glädje. Vi tog med McDonaldsmat hem till Tim och tittade lite på Jurassic Park. Spännande värre, jag somnade. Sen åkte jag hem, för att grabbarna skulle få titta på fotboll i lugn och ro. Och jag behövde plugga.. Har fixat en del med statistikprogrammet nu. Ska snart städa lite här hemma, sen kanske bege mig till studentområdet för att träffa korridorstjejerna.

Dagen-efter-bloggning blir alltid så fantastisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0