16:52 Yeay!

Yeay!-anledningar;

1) Efter ett lagom argt mejl till Ericsson svarade de snällt att jag helt klart fick reklamera telefonen nu. Så den är inlämnad på Siba, och tills vidare använder jag mig av min otroligt slitna Nokia. Men inom kort ska jag ha en ny telefon i min hand!

2) Det blev inte fejk-Chanel på Gina Tricot, för jag tyckte den var ful (och på tok för stor) i verkligheten. Men!.. jag hittade den randiga tygpåsen på MQ istället. Sjukt billig (49;-) och sjukt snygg. Jag blev lite kär där. Har spanat in den i en tidning tidigare (tror Linn tipsade om den med), och letat efter den ett tag. Perfekt till allt.

3) Jag har spanat på datorer på Elgiganten idag och nu har jag bestämt mig för vilken som ska få följa med hem.. Oh, yeeees, I think I'm in love!

4) Solen skiner och det känns helt klart som om våren är på G. Imorn börjar jag med vårfeelings, och jag vet inte vad jag ska starta med - trenchen eller skinnjackan? Jeansjackan får hänga kvar ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0