21:26 CC

Alrighty. Mitt favoritmärke of all times är Marc Jacobs. Jag har plånbok, tröja (med naken Hilary Swank, det ni!), armband, kondomer (jag var tvungen! de bara fanns där ju! använda dem? nä, de ska sparas) med detta märke. I just love it. Att Hilary Swank-tröjan är i stl M, bara för att det var den minsta som fanns kvar där i butiken på Bleeker Street i New York.. Ja, det gör inte så mycket. Använda den? Nja. Den är aningen för stor, så just nu ligger den mest i garderoben och ser fantastiskt fin ut.Min plan är att använda den som träningströja när våren börjar närma sig och jag ska ut och jogga var och varannan dag (beach 09, jadå!).

Men det var inte det som detta inlägg skulle handla om. Nä. Det skulle handla om ett nytt favoritmärke - Chanel. Jag har aldrig gillat Chanel tidigare, eftersom jag tyckt att det varit lite för mycket. Men så dyker det upp små godbitar från här och var. Som en vit t-shirt med svart tryck. Och hip som hap så var jag förälskad. Och nu får jag cravings så fort jag ser en väska därifrån. Och nyss såg jag halsbandet som Glamour-Jonna har (kolla längst ner i inlägget). Små, små CC i silver. Jag blir så kär. Jag vill ha det!

När jag slutat plugga och börjat jobba ska jag börja spara till en väska. Om det blir en MJ eller CC återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Lina

ojojoj grattis till boken ;)

2009-03-05 @ 17:03:18
URL: http://beautyofnature.blogg.se/
Postat av: Lina

kolla ebba von sydows blogg :D

2009-03-05 @ 18:59:24
URL: http://beautyofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0