08:38 Home

Hemma från Grekland!

För en vecka sedan skulle vi bege oss mot Arlanda. Dessvärre inledde jag dagen med att spy, vilket är allas mardröm när man ska iväg på resa. Jag mådde skit i princip hela vägen till Arlanda, och har hostat sönder hela resan, men varit lika glad för det. Jag mådde bättre så fort vi steg på planet, och bra var väl det.

Räknade med 22graders värme, men fick 30! Solen sken alla dagar, utom den sista (då vi åkte runt 10 på morgonen, så det var lugna pjucks). Var väldigt duktiga och besökte Akropolis när solen stekte som värst, och när den gått ner besökte vi lite coctailbarer. Och drinkar, det blev det en del av!

Frukostbuffén var lika fantastisk som alltid, och jag har tvingat upp P vid åtta varje morgon så att vi inte ska missa något. Första morgonen vi var där trillade vi upp kvart över nio typ, och frukosten slutade halv tio. Just denna morgonen så var det pain au chocolate där, vilket jag älskar. Men såklart tog dem slut så fort jag kom fram. Så det blev inget. Sen fanns det inga pain au chocolate där förrän näst sista dagen, men då åt jag x antal.

I övrigt har vi mest legat på stranden eller vid poolen och haft det helt fantastiskt bra!


kärlek.


Kommentarer
Postat av: sandy

söta!!:)

2009-05-21 @ 22:49:50
Postat av: Sofie

Haha och lite suddiga :)

2009-05-21 @ 23:32:30
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0