11:42 Paintball



Första dagen på JOBBET igår och det gick fint. Har bara börjat lite smått, sätter igång starkt på måndag. Lite laddad faktiskt. Eftersom jag jobbar på ett kontor smällde jag på mig mörkblå chinos och en vit tisha igår.

Idag har jag inte ritkigt samma outfit. Idag gäller mjukisbyxor och tjocka tröjor. Idag är det krig. Idag är det PAINTBALL! Väntar på ett gäng som kommer hit ca 12. Vi ska plocka in all skit i bilen och köra till banan. Jag tror det kommer göra ont att bli träffad. Mina nya arbetskamrater tyckte jag hade fel inställning och sa "Det är ju inte meningen att du ska bli träffad". Sant, så sant. Alltså: jag blir inte träffad idag och får därmed inga blåmärken. Hm. Korrekt. John följer med som reserv, utifall att jag skulle banga ur efter en match eller två. Det kan mycket väl hända.. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-03 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0