14:26 Let's get this party started

Ska ha lite festligheter här ikväll. Kan bli kul, kommer ganska varierat med folk. Kul med en mix.

Jag, P och mustachen var på stan igår. Letade kläder åt P inne på Carlings, och tjejen som jobbade där dök fram och sköt ut komplimanger om min Elvine-jacka. Hon är tredje butiksbiträdet på Carlings (både i Örebro och Sthlm) som höjt min jacka till skyarna. I alla fall så ledde till en himla massa snack när det visade sig att hon var skåning. Vi pratade om allt från Tollarp till idioter som inte förstår skånska (för hur svårt kan det vara? Noll IQ..). P fick nästan dra mig därifrån.. Sen försvann vi till x antal affärer, innan vi hamnade på Jensens för lunch/middag. Perfekt avslut på dagen. Efter att ha sprungit runt i ösregn hela dagen bestämde jag mig för att stanna hemma på kvällen, vilket jag absolut inte ångrar idag, för nu är jag upp till tänderna laddad för denna kvällen.

Köpt ett par nya, lite speciella jeans. Mitt första par från Cheap Monday. Lite rockigt sådär, med spetsdetaljer. Det låter fult, men jag gillart. Tills vidare. Ett sådant par som inte håller i evigheter, som man tröttnar på efter en säsong. Men de kostade bara några hundringar så det kan det vara värt. Vi kör på det ikväll. Och high heels och massa silverringar. High five!

Let's get this party started!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0