14:59 Last Night

Igår försvann jag bort till Hagmarks. Det var en trevlig liten visit, som bl a innehöll sniffande av dextrosol och vattenpipa med mintsmak. Alexander gav oss en lång promenad när vi letade efter taxin, eftersom han hade beställt den till fel adress. Bra tänkt där. Kom in till stan efter många om och men och letade upp Sandra och Stina. Följde med dem till Virus, den nya rockbaren, där min kära sambo plus vänner befann sig. Det var 23 där, men efter ett kort samtal med vakten kom jag in, övernöjd. Väl inne hann vi bara säga hej innan vi fick veta att Virus var ett tråkigt ställe, så vi skulle bege oss därifrån. Begav oss vidare till Strömpis, där det var 25. Kom in hur enkelt som helst, vilket ju var trevligt, men så ångrade sig halva gänget och jag lämnade mina tjejer och gick med Patrik, John, Anna och Simon till Pitchers istället, vilket jag absolut inte ångrar, för det var himla trevligt där. Hade en grymt trevlig kväll, vilket resulterade i en liten lätt huvudvärk idag.

Vi ska strax lämna paintballgrejjerna, sen ska jag skriva på mitt reportage till skolan och därefter fixa pannkakor. Och så ska det vara fotbollskväll här ett litet tag, eftersom Liverpool möter Chelsea. Spännande värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0