16:28 Mani

Har Dior Poison som signaturdoft egentligen, men har börjat skifta den med Armani Mania, och ibland även Kenzoo Amour. Tre favoriter. Burberry har också minskat en del sista tiden. Härligt att blanda lite. Har även kört fast i mina Pilgrim-fejkdiamanter i öronen. Så de har också blivit utbytta sista tiden, bland annat mot ett par rålånga svarta-silvriga stycken och pärlor. Pärlor är sofistikerat och passar precis in på min arbetsplats.

Patrik och jag har börjat diskutera julen idag. Jag har kommit på en bra lösning. Ringde precis och meddelade Patrik den. Han gillade den inte lika mycket som jag, men vi får se hur det blir. Han gick med på den i alla fall, via telefon. Vi diskuterar nog vidare när han kommer hem ikväll.

Var hos Anna igår. Supermysig vinpimplarkväll med ett gäng härliga tjejer. Så kul att umgås med Anna igen, var för länge sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0