18:06 Höst

Tända ljus i hela lägenheten. Två killar som pimplar kaffe i soffan bakom mig. Godisskål mellan mig och datorn. Skönt, lite kyligt höstväder utanför fönstret. Jag älskar höstdagar. Fantastiskt. Kikar igenom Frida Fahrmans blogg och inser att jag vill ha ett höstbröllop, för jäklar vad fint det ser ut. Och så gillar jag fröken Fahrmans klänning på bröllopet. Försöker skriva ett reportage under tiden, som skall lämnas in på onsdag. Jag vill bli klar ikväll så jag slipper det resten av veckan, då jag ska jobba. Vill ha kvällarna lediga, så jag kan trycka in lite träning där.

Jag är så otroligt lycklig för att jag har fina vänner, världens mest underbara familj och en helt fantastisk sambo. Jag är så otroligt kär i Patrik och älskar min familj så mycket att jag håller på att spricka. Livet är bra fint ibland. Man ska vara rädd om det man har, för lyckan kan försvinna på ett ögonblick. Jag ska hålla hårt i min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0