19:51 Lycka

Har avbeställt det där jäkla ID-skyddet för både mig och Patrik nu. Så skönt att ha det gjort. Idiotsaker.

Städade hela lägenheten idag, och ska slänga mig i soffan nu och pendla mellan att läsa nya Amelia och titta på Singing Bee Celeb (ja, jag tyckte singing bee var grymt, hur det blir med kändisar återstår att se, men antagligen - even better!). Imorn jobbar jag all day long,  sen skulle vi drinkat med Ida och Ossie, men det blev inställt eftersom Oskar skulle komma hem till Örebro sent. Så nu ska vi istället hem till Johan och Maria på middag. Ska bli riktigt kul att se om de fått upp fondväggen.. hehe. Lördag ägnas åt Tim och Lisa och en himla massa fotboll (inte fifa..) :)

Btw, ibland är det grymt skönt att vara själv hemma. Kunna gå runt precis som man vill utan att man går ivägen för TV:n när Patrik spelar Fifa ;) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0