12:59 Storstädning

Patrik har precis kört igenom badrummet rejält och jag ska ta fönstren snart. Fick ett ryck och var tvungen att köra storstädning här hemma. Kom hem från Ps föräldrar idag, har varit där och firat hans pappa som fyllt år. Riktigt, riktigt trevligt. Nästa vecka ska vi fira världens bästa systerdotter och helgen därefter Ps kusin. Så det blir mycket firande nu ett tag framöver. I helgen har vi också planerat en dagsutflykt i oktober. Jag lyckades få med mig P efter lite (ganska mycket) tjat, och förhoppningsvis följer Pernilla och Niklas också med.

Nu ska jag putsa lite fönster innan "Här är ditt liv!" börjar. Persbrandt - måste ju ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0