13:03 Yesterday


Marc by Marc Jacobs

Igår hade jag en ensamhemmakväll. Slet ut lite kläder ur garderoben och försökte fixa ihop en fin outfit till ikväll. Sprang runt i min Marc by Marc Jacobs-tisha, som är lite för stor, men den passade fint som tunika/klänning/oversize-tischa till ett par leggings. Sen tittade jag på Skavlan och insåg att Jay-Z har samma skratt som Aspen. Helt sjukt likt! Sen läste jag klart hela Läckberg-boken, och precis när jag var klar trillade P in genom dörren och pussade sönder mig. Han är så bra, så bra.

Åh. Jag använde också kvällen till att gå in mina nya pjucks. Det gick fint.
Ikväll blir det svårare.
Hur ska det gå med lite alkohol i kroppen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0