Sommar

Idag kastade jag av mig jackan, för solen strålade och det var riktigt varmt. Sommar? Nja, kanske inte än, men nära inpå. Flexade ut tidigare från jobbet för att hämta bilen som varit inne på en verkstad för att byta vindruta. Vi har haft en spricka genom hela framrutan sen december i princip. Tänk vad ett litet stenskott kan ställa till med.

Nu ska jag röja i lägenheten. Imorn trillar folket in och vi ska fira valborg deluxe. De senaste åren har jag firat valborg i Örebro, och ärligt talat känns det väldigt tomt att inte göra det i år. Jag vill sitta i en solstol på Tärnvägen och dricka cider och lyssna på dunkadunka ikväll! Remember the good times. Ibland vill jag fortsätta vara student i evighet.


Storhandling med finaste Löfgren inför valborg 2008.


På Tärn med Johannes och Sara


I korren med Patrik, Aki och Kalle-Glassgubben.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0