Lyxtisdag

Jag gillar tisdagar som avslutas bra. Tisdagen avslutades med middag på Villa Romana med mor och mostrar. Jag åt oxfilé, drack vin och avslutade med pannacotta! Kan det bli bättre? Tack för en alldeles underbar kväll!

Dessvärre var inte dagen lika rolig. En sjuk och apperatur som krånglade. Har aldrig varit så slut.. eller jo, nu ljög jag nog, men nästintill i alla fall. Ska klirra mat till kärleken nu, som snart kommer hem från fotbollen, dyngsur och trött skulle jag tro. Regnet vräker ner..

Men jag är lycklig ändå :)

Har precis beställt present till en liten prinsessa som fyller år i september. Alltid kul att fixa med födelsedagspresenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0