Prio


bild

Jag svettas lite lätt när jag ser dessa pjucks. De är så otroligt fina. Å andra sidan är det inte sådana här skor jag tänker lägga pengar på i höst, jag har redan "utgångs"-skor så det räcker och blir över. I höst blir det nya stövlar som jag riktar in mig på, inte mycket mer i klädesväg. Om pengarna räcker till, vilket jag tror de ska göra, ska jag köpa ett medlemskort på Friskis också. Det rycker i kroppen, så mycket vill jag träna nu. Såhär har jag aldrig i mitt liv känt innan.

Nu studsar jag runt i lägenheten i mina splitternya Acne Flex-jeans till bra låtar på Spotify! Idag är en sån bra dag. En sån dag då jag älskar livet, älskar mitt jobb (gånger två) och är så kär i min fina kille att jag inte riktigt vet vart jag ska bli av! Fast så saknar jag min Skåne-familj så att det sticker i hjärtat, men jag får prata med dem i telefon så dämpar jag saknaden lite åtminstone.

Appropå telefon.. jag pratade med min söta brorson igår. Först trodde jag att han var jättehes. Men efter ett tag insåg jag att han försökte viska för att hans lillebror höll på att nattas. Tänk att jag har så fina syskonbarn. Helt underbara! Så älskvärda!

Nu ska jag jobba lite till! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0