Stockholm

Nästa helg åker jag till Stockholm över dagen för att fika och shoppa med fina Anna! Hon flyttade dit för ett par veckor sen och jag är glad att hon kommit lite närmre mig! När det gäller shoppingen har jag mina begränsningar, men jag vet precis vilken tröja jag ska haffa på Zara och vilka skor jag ska söka efter. It's gonna be a good night.. eller "day" passar nog bättre in där!

Mina fina tjejer! Anna längst ut till vänster, sen Julia, Mallan, jag och Ida.

I helgen har jag för övrigt glidit runt i mina nya harembrallor. Jag lovade mig själv att aldrig köpa sådana, men efter ett par försök har jag insett att "damn vad fina de är på!". Inte alla dock, men dessa är jag lite extra kär i. Lite morotsmodell helt enkelt. Inte så bra bild, men vad gör man inte när man vill fota de nya skönheterna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0