Travel

Vi planerar just nu för 2011! Jag vet att en stor del av Ps hjärta är mitt, men en liten del tillhör även fotbollslaget Liverpool. Just därför kikar vi just nu på fotbollsresor, en liten weekend, i början av året. Sen vill vi såklart också trycka in en solsemester i slutet av nästa sommar, just för att vi inte hann med en sådan detta året, men det är något som får vänta ett litet tag till. Till fotbollsresan försöker vi locka med Ps trogna vän Andreas med flickvän Fia. Jag följer mest med för att jag vet hur omtyckt en sådan resa är för P, för shoppingen och för att spana på fotbollsspelarna - mest Torres, som är mycket snyggare i mörkt, kort hår än i det längre, blonda. Om det blir en resa återstår att se än så länge, men det är uppe för diskussion och just nu en liten lätt, ljus dröm i höstmörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0