06 - Min dag

Och eftersom jag inte kommer hinna skriva så mycket idag, så berättar vi om gårdagen istället. Bra deal.

09.30 Studsar upp ur sängen. Någorlunda.
10.00 Äter frukost, surfar och är med i sjuhelsikes många julkalendrar. "Onödigt", säger systern. "Bra deal", säger jag.
12.30 Försvinner iväg till en vårdcentral i vår närhet och får träffa Ragnhild. Yes. Hon var precis lika trevlig som namnet låter. Sen när slutade man hälsa på sina patienter?
15.30 Smiter upp på stan för fika med M. Hinner även med lite shopping, innan hemfärd.
18.00 Inväntar sambon och funderar på när det är dags att börja med middagen. Tittar på bra TV samtidigt.
20.30 Sambo ringer och meddelar att han är på väg hem från jobbet. Börjar klirra mat samtidigt som jag slänger ett öga på nya miniserien Morden i Sandhamn.
22.30 Goes to bed. Hostar mig igenom hela natten.

Första semesterdagen förflöt bra förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0