Le!

Var hos tandläkaren igår. Hade målat upp ett skräckscenario innan, så var ganska skakis när jag gick in genom dörren. Det gick, trots borrandet, helt superb! Måste tacka Å för tipset om en bra tandläkare. Nu har jag bara ett besök kvar innan mina tänder är hela igen! Det besöket ligger i januari och är ingenting jag direkt längtar till, men jag känner mig betydligt lugnare nu.

Idag har min hals kapitulerat totalt. Stressade omkring på jobbet, framförallt förmiddagen kändes som ett smärre kaos. På väg hem handlade jag och tvingade mig själv att gå hela vägen, trots att huvudet började säga "nej, nej, nej, nu går inte det här mer!". Väl hemma intog jag sängen och sov från halv sex till åtta, då P väckte mig. Bah. Efter två panodil känner jag mig piggare. Försöker tvinga bort förkylningen ur kroppen. Kämpa, kämpa, kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0