Elle

bild från elle

Fastnade lite på nätet ikväll och kikade igenom bilder från Elle-galan. Alltid lika spännande. Förra året tyckte jag att Forni på Stureplan var smashing, men i år tog verkligen Frida Fahrman hem priset. Med mörkblå klänning och Rapunzel-fläta var hon utan tvekan kvällens snygging. Och hon körde en favorit i repris dagen efter, men med annan klänning.

bild från fridas blogg

Att jag dessutom fått möjligheten att träffa denna tjej och snicksnacka med henne under ett par timmar under Metro Fashion Week när hon stylade mig är härligt. Hon verkade vara en sjukt skön tjej, som var otroligt lätt att prata med. Hela tiden med ett leende på läpparna och bjöd verkligen på sig själv.

Nu är det dags att sussa sött för imorgon är en helt ny dag på jobbet. Klockan står på alldeles för lite, men jag gissar att det blir lite snooze.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0