I work all night, I work all day

.. to pay the bills I have to pay. Men jag gillar't starkt.

Sitter och sliter med texten just nu och placerar om och klipper och klistrar. Jag vill ha det perfekt. Just när det gäller mina texter är jag lite av en perfektionist. Jag lämnar inte det ifrån mig om jag inte är nöjd. Sen kommer kvällens ägnas åt bildletande.

I övrigt kikar jag på lite bloggar under tiden. Och just ja, det blir nog lite OS i afton också.

Igår kikade vi på Avatar, den där i 3D. Riktigt bra. En tjej skrek i sin mobiltelefon efter filmen "Jag har precis sett världens bästa film!". Jag kunde inte riktigt hålla med, men den höll helt klart måttet och var riktigt fint gjord. 3D-effekterna var bättre än de gamla med grön-röda brillor, men jag hade nog förväntat mig mer.

Nä. Nu återgår jag.




Kommentarer
Postat av: Tove

Duhar fel, det ær faktiskt en av værldens bæsta filmer, du har bara inte tittat ordentligt! ;)

2010-03-01 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0