New

Igår fikade jag med Anna på ett kanonfint café här i Uppsala. Mysigt värre att ta igen old times och prata om hur bra korridoren var när vi bodde där och hur kul vi hade. På väg hem smet jag inom MQ som reade ut mängder av tygbitar ur sitt maffiga sortiment. Jag hittade ett par svarta byxor som jag provade. Helt klart inte min typ av byxor, men ändå väldigt vackra. Fulsnygga var mitt första intryck, så jag skickade iväg ett skämtsms till P, som  nappade direkt på dessa skönheter och sa "KÖP!". Sagt och gjort, idag är de mina. Fulsnygga, vackra eller enbart fula - det återstår att se.

Jag kammade även hem ett par jeans från Cheap Monday häromdagen. Helt enkla och vackra. Jag behöver lite nytt i garderoben nu när (jeans)knappar/(blom)knoppar brister.

Nu ska jag trycka i mig ytterligare en semla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0